Humanprogress erbjuder en känsla av sammanhang och gemenskap. Grymt bra!

Allt fler varumärken vill vara med och förändra världen. Företagen vill inte längre bara sälja sina produkter utan man jagar meningsfullhet och ett gott syfte. Ord som ”brand purpose”, ”det högre syftet” ”goda företag” florerar i tidningarna och man menar att politiken och den enskilde kan inte lösa alla frågor utan hoppet står även till företagen.

HPHur skönt är det då inte att ha sina rötter härute i Järna? Platsen som har fötterna i jorden och visionerna högt upp i himlen. Här finns tradition och kunskap kring ekologi, människa och hållbarhet. Här dammar inte massa riktlinjer och strategier i lådorna utan här tar man riktiga spadtag och ser till att få saker gjorda.

Stolta och glada är vi att få vara med och sprida ordet kring verksamheterna som verkligen gör världen rikare. Ett exempel är Humanprogress som hjälper unga och vuxna att få en känsla av sammanhang och gemenskap i livet för att skapa självkänsla och glädje. Grymt bra tycker vi!

Maria Håkanson VD, Strateg, Copywriter 070 727 24 00 maria@jarnakommunikation.se