Idag lanseras Saltå Kvarns nya hemsida och fokus är mer dialog, inspiration och matglädje

Ett fantastiskt roligt uppdrag där vi har varit med och lyft blicken kring varumärket Saltå Kvarn och drivit projektet från allra första workshop till färdig digital plattform. Saltå Kvarn tar med sig sin digitala strategi med fokus på transparens och dialog. Produkterna och recepten står i fokus och målgruppen bjuds in att ta vid och bidra med sin upplevelse och erfarenhet av dessa unika ekologiska produkter.

Med ett starkt formspråk på tema “skafferi” vill den nya hemsidan förmedla en känsla av glädje och lekfullhet. En av de positiva effekterna av den nya hemsidan är också att den blir mer tillgänglig, den är skapad för att anpassa sig till dagens surfare, som ju lika ofta når sidan via en mobil eller surfplatta som en traditionell dator.

Kika gärna: www.saltakvarn.se

Startsidan

Produkter--Bönor-Linser

Recept--Gott-med-bönor

Emanuel Hallklint Webbdesigner, Contentstrateg 070 532 40 49 emanuel@jarnakommunikation.se